Cookie instellingen

Om gebruik te maken van deze diensten hebben wij uw toestemming nodig. Door op "Alles accepteren" te klikken gaat u akkoord met het gebruik van al deze diensten. U kunt ook toestemming geven voor specifieke diensten door de cookies in een categorie te accepteren en op te slaan.

Meer informatie arrow-right
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeurscookies

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.

Statistische cookies

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Marketing cookies

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.

We gebruiken onze eigen cookies en die van derde partijen op onze website om uw bezoek te verbeteren, ons verkeer te analyseren en voor veiligheid en marketing. Selecteer "Alles accepteren" om toe te staan dat ze worden gebruikt. Lees ons cookiebeleid.

Bezorgen en afhalen

Wat zijn de afmetingen van de pakketten?

arrow-down

Onze pakketten zijn +/- 20cm langer dan de langste maat van het frame. Grofweg de meeste frames worden verpakt in dozen van 15 x 15 cm (BxH). Kleine oplages van het Eco 15 en Simple 19 profiel worden verpakt in dozen van 10 x 10 cm (BxH). Het Lightbox Double 160 en -200 profiel worden verpakt in dozen van 21 x 10 cm (BxH).

Hoe wordt mijn order ingepakt?

arrow-down

Wij hebben verschillende manieren van verpakken. Hieronder beschrijven wij een vijftal opties. Heb je een specifieke wens qua verpakken? Neem dan contact op met de binnendienst voor de mogelijkheden.

1. Standaard
Dit is de meest gebruikte manier van verpakken. Frames worden na het zagen gebundeld en voorzien van een sticker met het type frame, maat van het frame, ordernummer en referentie. De frames worden zoveel mogelijk bij elkaar gebundeld. Doordat er overal een sticker opzit zijn de verschillende frames snel te herkennen. Accessoires die in de doos passen wordt bij het frame verpakt. Accessoires die niet bij de doos in kunnen, worden in een aparte doos meegestuurd.

Ledframes met een dibond achterplaat worden verstuurd in een doos als de maat onder 1000 x 2000 mm is. Als de maat groter is, wordt het ledframe op een pallet verstuurd. 

2. Bulk
Bij orders met een aanzienlijke hoeveelheid frames van dezelfde maat is bulk vaak een optie. Als een order direct naar locatie gestuurd wordt of er nog verdere handeling nodig is, is deze optie kostenbesparend en duurzaam. De frames gaan na het zagen direct op een pallet en worden daarna geseald. Hierdoor hoeft er niet verpakt te worden en is karton niet nodig. Accessoires worden in dozen erbij geleverd.

3. Per stuk verpakken
De naam zegt het al: elk frame wordt per stuk in een doos verpakt. Wanneer de frames naar verschillende locaties gestuurd moeten worden en er geen verdere handeling meer nodig is, is dit de geschikte oplossing. De frames worden dan zo compact mogelijk per stuk verpakt. Het kan per frame variëren hoeveel dozen nodig zijn. Een groot frame of ledframe kan uit meerdere dozen bestaan.

4. Per stuk bundelen
Met deze optie worden alle frames per stuk in folie gebundeld en voorzien van een sticker. De frames kunnen daarna bulk op een pallet gestapeld worden of zo efficiënt mogelijk in dozen verpakt worden, afhankelijk van de grote en het doel van de frames. Deze optie wordt vaak gebruikt voor orders met verschillende maten, zodat ze makkelijk op locatie gesorteerd kunnen worden.

5. Fulfilment
Wil jij de peesdoeken direct met het frame naar je klant sturen? Dan kan je gebruik maken van deze optie. Hierbij stuur je de doeken naar ons en gaan wij de doeken bij de frames verpakken en voor je opsturen. Vraag voor alle in-en-outs naar de voorwaarden bij de binnendienst.

Wat is het maximale formaat dat jullie op kunnen sturen?

arrow-down

De frames worden standaard opgedeeld vanaf 4000 mm. Alle profielen hebben wij met een lengte van 5950 mm of 6150 mm op voorraad. Heb je een frame nodig dat langer dan 4000 mm is en niet uit twee delen kan? Of een frame dat vaker opgedeeld moet worden? Neem dan contact op met de binnendienst voor de mogelijkheden.

Met welke transporteurs versturen jullie?

arrow-down

Nederland

Transmission
Binnen Nederland versturen wij het grootste deel van de orders met Transmission. De orders worden meestal binnen 24 uur geleverd en er zijn tijdsleveringen mogelijk. Zie vraag 'bieden jullie ook tijdsleveringen aan' voor de verschillende opties.
Rechtstreekse koerier
Er is de mogelijkheid om een rechtstreekse koerier in te schakelen voor orders die onder tijdsdruk staan of dat de order gegarandeerd afgeleverd moet worden.
Overig
Versturen via andere vervoerders is ook mogelijk, bijvoorbeeld via UPS. Informeer voor de mogelijkheden.

België 
Koeriersroute op donderdag
Voor België hebben wij op donderdag een koeriersroute rijden. Bestellingen kunnen voor deze dag worden verzameld. Vraag de binnendienst voor meer informatie over deze route.
Transmission
In België kan er ook gebruikt worden gemaakt van Transmission. Deze optie duurt 1 tot 5 werkdagen en er zijn geen tijdsleveringen mogelijk. 
Rechtstreekse koerier
Er is de mogelijkheid om een rechtstreekse koerier in te schakelen voor orders die onder tijdsdruk staan of wanneer de order gegarandeerd geleverd moet worden. 
Overig
Versturen via andere vervoerders is ook mogelijk, bijvoorbeeld via UPS. Informeer voor de mogelijkheden.

Duitsland
Koeriersroutes op dinsdag/woensdag/donderdag
Voor Duitsland rijden er op dinsdag/woensdag/donderdag koeriers die in het noorden, westen en zuiden van Duitsland de orders uitleveren. 

Overige landen
Wij versturen ook buiten Nederland, België en Duitsland. Heb je een zending naar een land buiten deze landen? Neem dan contact op met onze binnendienst voor de mogelijkheden.

Bieden jullie ook tijdsleveringen aan?

arrow-down

Nederland
• Via Transmission kan er gebruikt worden gemaakt van een garantielevering voor 8:00, 9:30, 11:00 of 15:00 uur. Ook zijn er zendingen mogelijk in tijdvakken. Informeer naar de mogelijkheden.
• Voor leveringen op andere tijdstippen of voor waardevolle zendingen kan een rechtstreekse koerier ingezet worden voor afwijkende tijdstippen.

Voor alle landen geldt dat wij een rechtstreekse koerier kunnen inschakelen om de order op tijd af te leveren of een tijdszendingen via een andere vervoerder aan kunnen bieden.

Wat zijn de transportkosten?

arrow-down

Transmission
De transportkosten bedragen 4,5% van het totaalbedrag met een minimum van € 20,-. De kosten voor een tijdszending zijn extra en het tarief is altijd hetzelfde, ongeacht de grootte van de zending. 
• Voor 15:00 uur - € 11 
• Voor 11:00 uur - € 21 
• Voor 09:30 uur - € 42
• Voor 08:00 uur - € 82

Ledframes met een dibond achterpaneel tot 1000 x 2000 mm worden in een stevige kartonnen doos verstuurd. Als de maat groter is worden ze op een pallet verstuurd. 

Rechtstreekse koerier
Doordat de prijs van een koerier bepaald wordt door de grootte van de zending en plaats van bestemming geldt hier geen vaste prijs voor. Neem voor een prijs op maat contact op met onze binnendienst.

Kan ik een zending ook blanco bij mijn klant laten afleveren en voorzien van mijn eigen pakbon? 

arrow-down

Ja, dat is mogelijk. Via onze webshop kan je een eigen pakbon toevoegen en het afleveradres invoeren. Wij sturen het pakket blanco en zonder herkenning naar je klant. Gaat het pakket naar een land buiten de EU? Denk er dan om dat er een verkoopfactuur toegevoegd moet worden.

Hoe kan ik mijn order volgen?

arrow-down

Transmission
Voor orders die met Transmission verstuurd zijn, krijg je na verzending een T&T. Deze is ook terug te vinden in je persoonlijke omgeving in de webshop

Rechtstreekse koerier
Als er een rechtstreekse koerier wordt ingezet, houden wij contact met je over de verwachte levertijd.

Wanneer kan ik mijn order verwachten?

arrow-down

Als een order wordt geplaatst geven wij via een opdrachtbevestiging een verzenddatum op. Deze datum is de dag dat wij de order gaan versturen. Afhankelijk van de gekozen verzendwijze wordt de order verstuurd. Met de meeste opties kan je de order de volgende dag verwachten.

Hoe weet ik of mijn order compleet is?

arrow-down

Elke order die verstuurd wordt is voorzien van een verzendlabel. Voor zendingen verstuurd met Transmission kan je aan de barcode zien uit hoeveel pakketten de zending bestaat. Hier staat 001, 002 etc. Voor zendingen die verstuurd worden met een andere transporteur zit er een label op. Deze geeft aan uit hoeveel dozen de zending bestaat.

Wat moet ik doen als er een deel van mijn zending niet is geleverd?

arrow-down

Als een deel van de zending niet is geleverd, kan je contact opnemen met de binnendienst om de vervolgstappen te bespreken.

Mijn zending is beschadigd, wat moet ik doen?

arrow-down

Als je zending beschadigd is aangekomen kan je contact opnemen met de binnendienst om de vervolgstappen te bespreken.

Kan ik mijn zending ook afhalen?

arrow-down

Ja, dat kan. Alles zendingen kunnen worden afgehaald op De Meerpaal 10 in Drachten.

Wat zijn jullie afhaaltijden?

arrow-down

Wij zijn op werkdagen geopend van 8:00 tot 17:00 uur. Tussen deze tijden kan de bestelling afgehaald worden.

Bestellen

Hoe weet ik welk product ik moet hebben?

arrow-down

Via onze website is er een handig stappenplan beschikbaar. Met dit stappenplan kan je snel en eenvoudig tot het juiste frame voor jouw klant komen. Als je de juiste oplossing hebt gevonden kan je de prijs van het frame via onze website berekenen. Ben je toch niet helemaal zeker van je keuze of komt de gewenste oplossing er niet uit? Neem dan contact op met de binnendienst voor een advies op maat.

Wat zijn jullie productietijden?

arrow-down

Textielframes (levertijd kan afwijken) 
• Via webshop (t/m 10 stuks): voor 7:30 uur besteld is dezelfde dag verzonden en levering de dag erna. 
• Via e-mail (t/m 10 stuks): voor 15:30 uur besteld is de volgende dag verzonden en levering de dag na verzending. 

Neem voor bestellingen van meer dan 10 stuks contact met ons op voor de levertijd. 

Ledframes (levertijd kan afwijken) 
Bestellingen t/m 5 stuks: voor 15:30 uur besteld is verzending in 5-8 werkdagen en levering de dag na verzending. 

3D frames (levertijd kan afwijken) 
Bestellingen t/m 3 stuks: voor 15:30 uur besteld is verzending in 2-3 werkdagen en levering de dag na verzending. 

Panel frames (levertijd kan afwijken) 
• Via webshop (t/m 10 stuks): voor 7:30 uur besteld is dezelfde dag verzonden en levering de dag erna. 
• Via e-mail (t/m 10 stuks): voor 15:30 uur besteld is de volgende dag verzonden en levering de dag na verzending. 

Neem voor bestellingen van meer dan 10 stuks contact met ons op voor de levertijd. 

Gebogen frames en afwijkende frames
Voor frames die nog een speciale bewerking nodig hebben in de vorm van buigen, speciaal gezaagde frames of een ander soort bewerking gelden andere levertijden. Hiervoor maken wij een technische tekening en na goedkeuring van deze tekening zal de productietijd worden bepaald. Dit is meestal een week na opdracht, afhankelijk van de complexiteit.

Akoestiek (levertijd kan afwijken) 
Bestellingen t/m 3 stuks: voor 15:30 uur besteld is verzending in 2-3 werkdagen en levering de dag na verzending.

Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat nog?

arrow-down

Als een bestelling is bevestigd kan een order niet meer gewijzigd worden. De order wordt meegenomen in de productieplanning en kan daardoor niet meer aangepast worden.

Ik kan niet inloggen in de calculator, wat nu?

arrow-down

Als er een probleem voordoet met het inloggen kan je contact opnemen met de binnendienst.

Tot hoe laat kan ik bestellen zodat ik mijn frame morgen nog heb?

arrow-down

Orders die voor 7:30 uur besteld worden kunnen dezelfde dag verstuurd worden. Dit geldt alleen voor oplages tot 5 stuks en niet voor ledframes.

Ik heb een spoedbestelling, wat moet ik doen?

arrow-down

Als er veel spoed is met een order, neem dan direct telefonisch contact op met de binnendienst om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe kan ik bestellen?

arrow-down

Bestellen kan snel en eenvoudig via onze webshop. Alle profielen die wij voeren zijn hierin beschikbaar en je kan hier ook de beschikbaarheid checken. Heb je een specifiek project of uitgebreide offerte die je wilt bestellen? Mail deze dan naar verkoop@efka.nl.

Wat is er allemaal mogelijk met jullie frames?

arrow-down

Met de frames van EFKA kan veel gerealiseerd worden. Heb jij een specifieke aanvraag of wil je overleggen wat er allemaal mogelijk is? Neem dan contact met ons op en kijk alvast op onze inspiratiepagina.

Ik wil bestellen, maar het product is tijdelijk niet op voorraad. Hoe weet ik wanneer het product we

arrow-down

Het kan soms voorkomen dat een product tijdelijk uit voorraad is. Om te weten wanneer een product weer op voorraad is kan je contact opnemen met de binnendienst.

Waarom kan ik mijn accessoires niet vinden?

arrow-down

Sommige accessoires zijn niet te vinden op de website of -shop. Dit kan voorkomen doordat het product nieuw is of tijdelijk niet beschikbaar. Neem in dit geval contact op met de binnendienst.

Wat wordt er standaard bij een frame meegeleverd?

arrow-down

Een frame wordt altijd standaard gezaagd geleverd, voorzien van hoekstukken en eventuele verlengstukken als het frame is opgedeeld. Afhankelijk van het type frame is het in verstek gezaagd of recht afgezaagd.

Zijn de accessoires standaard toegevoegd?

arrow-down

Baseplates en andere accessoires zijn niet standaard toegevoegd. Deze accessoires moeten er los bij besteld worden. Accessoires om de frames in elkaar te zetten of om de voetplaten aan het frame vast te maken zijn wel standaard meegeleverd.

Algemeen

Wat is het voordeel van een peesframe?

arrow-down

Het grote voordeel van een peesframe is het verwisselbare doek. Je hoeft een frame maar één keer te plaatsen en het doek kan je constant wisselen bij een nieuwe actie, andere tijd van het jaar of interieur. Een frame kan ook gemakkelijk (plat) vervoerd worden en is gemaakt van aluminium. Aluminium is recyclebaar en kan na gebruik weer opnieuw ingezet worden.

Mijn ledframe werkt niet, wat nu?

arrow-down

Als een ledframe het niet doet, is er meestal een stekker niet goed aangesloten. Loop daarom het hele ledframe na en controleer of alles goed aangesloten is. Mocht het probleem zich blijven voordoen, neem dan contact op met de binnendienst.

Hebben jullie ook samples?

arrow-down

Wij hebben een sample koffer beschikbaar. Samples op maat zijn ook mogelijk, neem hiervoor contact met ons op.

Nemen jullie ook retouren aan?

arrow-down

Doordat alle frames op maat gemaakt worden, kunnen wij frames niet retour nemen. Wel kunnen wij een gedeelte van het bedrag vergoeden als het retour gestuurd wordt. Het materiaal kan namelijk gerecycled worden. Accessoires in de verpakking, onbeschadigd en ongebruikt kunnen ook worden geretourneerd.

Doen jullie aan recycling?

arrow-down

Al onze frames zijn gemaakt van aluminium. Dit materiaal laat zich goed hergebruiken. Daarom gooien wij ook nooit aluminium weg. Het aluminium wordt op kleur gescheiden en zal een nieuw leven krijgen als een ander product. Aluminium kan worden teruggestuurd naar ons, maar het is milieuvriendelijker om het naar de lokale oud ijzer handel te brengen.

Hebben jullie een showroom?

arrow-down

Wij hebben een Experience Centre waar wij veel mogelijkheden met onze frames laten zien. Ook kunnen wij hier trainingen geven, zodat je jouw klanten nog beter kunt adviseren. Is dit ook interessant voor jou en jouw team? Vraag onze accountmanager naar de mogelijkheden.

Wanneer kan ik mijn offerte verwachten?

arrow-down

Afhankelijk van de complexiteit van een offerte, proberen wij deze binnen 24 uur uit te brengen. Voor eenvoudige berekeningen kan je onze online calculator gebruiken.

Producten en technische specificaties

Waarom kunnen sommige profielen niet worden gebogen?

arrow-down

Voor elk profiel en soort buiging moet een mal gemaakt worden. Daarom hebben wij ervoor gekozen om voor de meest voorkomende buigingen een mal te hebben. Als er een nieuwe mal beschikbaar is melden wij dat via onze nieuwsbrief.

Wat is de doekmaat van een gebogen frame?

arrow-down

Cirkel
Bij een cirkel is de diameter de buitenmaat van het doek. Maak je het doek niet zelf? Vraag dan je printpartner hierna.

Cilinder, curved en overige vormen
Bij een cilinder, curved en overige vormen maken wij een technische tekening. Deze sturen wij ter goedkeuring naar je toe. Hierop staan de doekmaten vermeld.

Wat is de levertijd van een gebogen frame?

arrow-down

Voor gebogen frames maken wij een technische tekening en na goedkeuring van deze tekening zal de productietijd bepaald worden. De tekening kan je na 2-3 werkdagen verwachten. De productietijd is ongeveer 1-2 weken na goedkeuring van de tekening, afhankelijk van de grootte van de opdracht en soort buiging.

Welk type peesdoek moet ik gebruiken?

arrow-down

Er zijn veel verschillende peesdoeken beschikbaar. Om het eenvoudig te houden zijn er drie soorten die het meest gebruikt worden. Voor een advies op maat raden wij aan dit na te vragen bij jou printspecialist. 

Dekostof
Deze stof wordt gebruikt voor onverlichte frames, zowel enkel- als dubbelzijdig. Dekostof heeft een matte uitstraling en een fijn geweven structuur.

Lightbox
Voor een ledframe moet er een Lightbox doek gebruikt worden. Een veel gebruikte stof is Samba. Deze stof is kreukvrij en goed bestand tegen viezigheid door een speciale manier van weven.

Blackback 
Als een frame in een etalage geplaatst wordt is Blackback aan te bevelen. Deze doeksoort heeft een zwarte achterkant die geen licht doorlaat. Zo zie je bij frames waar zonlicht doorheen kan schijnen geen interne framedelen en blijft de aandacht gericht op de boodschap. Deze wordt ook gebruikt om de achterkant van een ledframe af te sluiten zodat er geen lichtlekkage ontstaat.

Leveren jullie ook peesdoeken?

arrow-down

Wij leveren geen peesdoeken. Ben jij op zoek naar een leverancier voor textieldoeken? Neem dan contact met ons op, dan brengen we je in contact met een printspecialist.

Leveren jullie ook pees?

arrow-down

Wij leveren een plug-in strip en ronde pees op rol. De plug-in strip heeft een lengte van 150 meter en de ronde pees een lengte van 100 meter.

Welk type pees moet ik gebruiken?

arrow-down

Als je zelf de pees aan een doek wilt zetten is de peesmaat 14 x 3 mm het meest geschikt voor onze frames. Voor de Cord 43 is een ronde pees van 8 mm het meest geschikt.

Wat is het minimale formaat?

arrow-down

We hanteren een minimale zaaglengte van 250 mm, dit is nodig om het profiel goed en veilig te kunnen zagen.

Wat is het maximale formaat frame dat jullie kunnen leveren?

arrow-down

Frames kunnen zo groot gemaakt worden als je zelf wilt. Bij extreem grote formaten moet er rekening gehouden worden met externe verstevigingen of zijn andere factoren van belang. Neem voor de mogelijkheden contact op met onze binnendienst.

Welke kleuren hebben jullie standaard op voorraad?

arrow-down

Het grootse deel van de profielen hebben wij op voorraad in het zilver (geanodiseerd), zwart (RAL9005) en wit (RAL9016). De profielen hebben een zijdeglans uitstraling. Liever een andere kleur? Wij kunnen frames poedercoaten in elke gewenste RAL-kleur.

Wat is zijaanlichting?

arrow-down

Zijaanlichting is een verlichtingstechniek om een frame van de zijkant uit te lichten. Deze techniek noemen wij edge-lit. Krachtige led-modules zorgen dat er vanaf de zijkanten licht gestraald wordt. Deze techniek kan maximaal 3000 mm overbruggen, afhankelijk van het type frame.

Wat is achteraanlichting? 

arrow-down

Achteraanlichting is een verlichtingstechniek waarbij de led schijnt van achter naar voren. Deze techniek wordt vaak gebruikt om een print (full-colour, wit of effen) perfect egaal te verlichten. Deze techniek kan in 3000K, 4000K of 6500K uitgevoerd worden. Daarnaast is normaal dimmen en dimmen via DALI mogelijk. Kortom: een zeer veelzijdige led-techniek.

Wanneer heb ik een dimmer nodig in een ledframe?

arrow-down

Wij adviseren om een dimmer te gebruiken op plekken waar voor langere tijd mensen aanwezig zijn. De verlichting in de frames is gemaakt om op te vallen en schijnt daardoor fel. Op kantoren, in wachtruimtes en andere locaties waar men voor langere tijd aanwezig is kan dit te fel zijn, vooral in de wintermaanden.

Wat is DALI?

arrow-down

DALI is een systeem dat de verlichting digitaal aanstuurt. Met deze installatie kan je de verlichting zelf inrichten door bijvoorbeeld lichtsensoren op dit systeem aan te sluiten, zodat het licht meebeweegt tijdens de dag. Wij kunnen onze frames met achteraanlichting voorzien van een DALI-dimmer, waardoor je eenvoudig het frame aan kan sluiten op het bestaande DALI-systeem.

Wat zijn lumen, kelvin en watt?

arrow-down

Lumen
Lumen is de hoeveelheid licht die het per wattage uitstraalt. Om het makkelijk te maken: lumen geeft de felheid van het licht van een ledframe weer. Ter vergelijking: onze Bright Led straalt 7250 lumen per vierkante meter en de Super Bright Led straalt 11000 lumen per vierkante meter in de Lightbox 60. Een normale ledlamp (voor thuisgebruik) van 2-4 watt straalt 200-300 lumen.

Kelvin
Kelvin is de kleur van de led. Wij leveren 6500K, 4000K en 3000K voor frames met achteraanlichting. 6500K is helder wit (daglicht) en het meest verkocht. 4000K is geel wit en 3000K is warm wit. Voor zijaanlichting leveren wij alleen 6500K.

Watt 
Watt geeft het vermogen weer van een ledframe. Wij geven altijd het wattage van een ledframe aan op de offerte/opdracht.

Wanneer leveren jullie stabilizers en hoeveel heb ik nodig?

arrow-down

Frames die zelfdragend opgehangen worden of vrijstaand gebruikt worden krijgen stabilizers. De stabilizer zorgt dat het frame stevig blijft en niet doorbuigt. De meeste frames krijgen een stabilizer als één van de twee maten groter is dan 2200 mm. Alleen de Slim 25 krijgt een stabilizer vanaf 1800 mm.

Hoe bepaal ik de plek van de stroomkabel?

arrow-down

Om de plek van de stroomkabel te bepalen is het belangrijk om te weten waar bij je klant de aansluiting zit. De kabel kan door het frame eruit komen (meest gekozen), maar kan ook intern gelaten worden. Als de stroomuitgang in- of achter het frame zit, kan je ervoor kiezen om de kabel intern te laten of door het dibond eruit te laten komen.

Wordt mijn frame opgedeeld?

arrow-down

Alle frames groter dan 4000 mm worden in twee delen geleverd, in verband met transport. Frames kunnen naar eigen wens worden opgedeeld, waarbij de langste lengte zelfs 5900 mm kan zijn. Kleinere opdelingen zijn ook mogelijk, maar meer opdelingen zorgen meestal voor een instabiel frame. Toch kleiner opdelen? Neem dan contact op met onze binnendienst.

Leveren jullie ook textieldoeken?

arrow-down

Nee, wij leveren geen textieldoeken. Wij verwijzen je graag door naar een printspecialist.

Wat is mijn doekmaat?

arrow-down

Voor bijna alle frames geldt dat de framemaat de doekmaat is en andersom. Voor de Carre 80, Carre 160, Cube 65 en gebogen frames gelden andere maten. Kijk op de productspecifieke pagina voor de doekcorrecties.

Installatie

Wat betekent de QR-code op de doos en het frame?

arrow-down

Op alle frames en dozen zitten QR-codes. Als je deze code scant krijg je een blanco installatiehandleiding te zien van het frame waarop de code is geplakt.

Hoe monteer ik een frame?

arrow-down

Al onze frames zijn te monteren zonder gereedschap en kennis. Kom je er niet uit? Scan dan de QR-code op de doos of neem contact op met onze binnendienst.

Betalingen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

arrow-down

Alle orders zijn op rekening. In sommige gevallen kan het voorkomen dat wij een vooruitbetaling vragen.